EasySportBet - Från svartlistad till nedläggning

Låt oss upptäcka andra marknadsaktörer
Användarvisningsbild
BmaklarAdmin
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av BmaklarAdmin »

Voici la traduction en suédois :

Jag har inte rekommenderat denna broker på flera år (se mitt test av ESB) och jag hade till och med lagt till den på min svartlista över mäklare att undvika.

EasySportBet kommer att stänga ner i november 2024, här är meddelandet som visades på mitt konto:
Kära användare,

Vi vill informera er om att efter 11 års verksamhet har vi tagit det svåra beslutet att stänga ner Easysportbet permanent den 1 november 2024.

De nya regleringarna som gäller på Curaçao har fått oss att omvärdera vårt företags livskraft i det nuvarande klimatet. Efter noggrant övervägande har vi beslutat att det är bäst att avsluta vår verksamhet.

Vi vill uttrycka vår djupa tacksamhet för det förtroende och stöd ni har visat oss genom åren, från vår start 2013 fram till idag.

När det gäller era användarkonton ber vi er vänligen att ta ut era saldon före den 17 november 2024. Efter detta datum kommer återstående saldon automatiskt att överföras till Betkeen. Logga in på ert Betkeen-konto för att se uttagsvillkoren efter denna period.

Även om detta beslut markerar slutet på en resa utesluter vi inte möjligheten att återvända en dag med ett nytt projekt.

Om ni har några frågor, tveka inte att kontakta oss på [email protected].

Med all vår tacksamhet,
Easysportbet-teamet
Betkeen var det vita märket som EasySportBet använde för att få tillgång till betfair-marknaden. Denna plattform har också stängt, så det är viktigt att ta ut sina pengar snarast och använda en annan broker, som jag har rekommenderat i flera år. BetInAsia till exempel ersatte OrtbitX med SharpExchange i september 2014 på grund av liknande problem, och AsianConnect har behållit sin licens för OrbitX (betfair-handelsplattform).

Jag hoppas att marknaden för sportspelsmäklare inte slutar med väldigt få aktörer eftersom det aldrig är bra att sakna valmöjligheter. Å andra sidan verkar det rimligt att de sämre erbjudandena försvinner.

Vad tycker ni?